Doelstelling van de training:

Na afloop kunt u onder ander de verschillende typen mensen onderscheiden en verbaal en nonverbaal uw communicatie afstemmen op deze verschillende typen om zo gemakkelijk op één lijn te komen met uw gesprekspartner.

Doelgroep:

Een ieder die meer vertrouwd willen worden met het omgaan met verschillende soorten klanten en collega’s.

Trainingsduur:

2 dagen

Ideale voorkennis:

Kennis van de trainingen Windows en Microsoft Word intro is noodzakelijk.

Trainingsopzet:
  • Kenmerken van communicatie
  • Het communicatieproces
  • Ontstaan en voorkomen van communicatiestoornissen
  • Vragen, luisteren en samenvatten
  • Feedback
  • Valkuilen
  • LSD: luisteren, samenvatten en doorvragen
  • Soorten vragen en het effect van de vraagsoort
  • Feedback
  • Valkuilen
  • Verbale en non-verbale communicatie
  • Effecten en bedoelingen in communicatie
  • Betekenis van lichaamstaal
  • Herkenbaarheid van gedrag
  • Congruent/authentiek: lichaamstaal en woorden tonen dezelfde intentie
  • Van gedrag naar type klant
  • Herkenning en benadering van de verschillende klantentypen
Actie aanbod

Komt u voor de training van 15 mei 2018?
Neem snel contact op en ontvang 25% korting op deze training!

Investering: 735
Deelname:

2 dagen, inclusief lesmateriaal, lunch, koffie en thee

Facebook